Frakt og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Vi har fast frakt på 150,- Skal blomsten leveres til et spesifikt klokkeslett er det dobbel frakt, det vil si 300,-
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til butikken innen dagen etter varen mottas.
Dersom mottaker ikke er hjemme, og det ikke er mulig å komme i kontakt med mottaker, kommer blomstene tilbake til butikken. Da må blomsten hentes hos oss på Kvaløysletta, eller det må betales 150,- for en ny utkjøring. Blomstene settes ikke på dør, med mindre dette er avtalt med mottaker.
3. RETUR
Dersom blomsten kommer tilbake til butikken etter forsøkt levering, vil kostnadene for kort og frakt ikke tilbakebetalt til avsender.
Ønsker du å kansellere orderen før den er levert vil hele beløpet tilbakebetales.
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, kom innom, eller ring oss, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert eller byttet, avhengig av den konkrete situasjon. Dersom du har mulighet å komme innom innen noen dager, ta varen med tilbake til butikken. Dersom du ikke har mulighet til å komme innom å bytte varen med en gang, ta bilde av varen å send oss på epost. Nytt produkt må da hentes hos oss etter avtale.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn innen dagen etter at varen er mottatt.
5. KUNDESERVICE
Tromsø Blomsterforretning AS
Postadresse:
Manetvegen 37, 9100 Kvaløysletta
Mail: post@kvaloyrosa.no
Tlf: 77684310